Search Icon Linkedin Twitter Instagram Telegram Facebook

ست کردن رنگ‌ها می‌تواند کار مشکلی باشد و در عین اینکه زیبایی زیادی به لباس شما می‌افزاید، با یک انتخاب غلط ممکن است به طور کلی لباس‌هایتان ظاهر نازیبایی پیدا کنند. بنابراین لازم است رنگ‌هایی که می‌توانند به خوبی با یکدیگر ست شوند را در نظر بگیرید و از آنها در مانتو و سایر اجزای تیپ خود استفاده نمایید. با این کار دیگر مجبور نیستید همیشه به رنگ‌های تیره مانند مشکی روی آورید. بنابراین در ادامه می‌توانید ایده‌های شیکی که به شما می‌آموزند چگونه لباس‌هایی با رنگ‌های جسورانه و زیبا بپوشید، را بخوانید.

  چیزی بهتر از بوی چمن تازه کوتاه شده در یک روز گرم تابستانی وجود ندارد و این ترکیب رنگ، دقیقا همین حس را خواهد داشت. این یک ترکیب تازه و تمیز خواهد بود. سبز و زرد، در بیشتر طیف رنگی‌شان، عالی به نظر می‌رسند. اگر هوا گرم است، روی خردلی و سبز تیره تمرکز کنید. اگر می‌خواهید کمی انرژی وارد استایل خود کنید، از رنگ زرد روشن و سبز آبی استفاده نمایید.

برای خنثی کردن این ترکیب رنگ، سعی کنید یک مانتوی زرد را با یک شلوار خاکستری ساده یا یک شلوار جین استفاده نمایید. سپس یک پیراهن سفید و اکسسوری‌های سبز را برای ظاهری جدید به ترکیب مذکور اضافه کنید.

هیچ چیزی بیشتر از رنگ‌های پاستیلی نشانگر فصل بهار نیست. این ترکیب رنگ، رایحه نرم یاس و نسیم بهاری گرم را به شما یادآوری می‌کند. یک مانتو آبی روشن را با یک بلوز صورتی زیر آن امتحان کنید. این مورد می‌تواند علاوه بر بهار، انتخاب خوبی در زمستان نیز باشد. شما همچنین می‌توانید در اکسسوری‌های خود، مانند کیف و کفش نیز از رنگ صورتی یا آبی پاستیلی استفاده کنید.

ست کردن رنگ مانتو به صورت آبی و قرمز، یکی از ظاهرهای مورد علاقه همه افراد است. برای مثال شما می‌توانید یک شلوار جین را با یک مانتو قرمز و کفش‌های پاشنه بلند، مورد استفاده قرار دهید. استفاده از چنین چیزی، ظاهر شما را بسیار زیباتر خواهد کرد.

در کنار این دو مورد، از یک شومیز راه راه کلاسیک نیز استفاده کنید. همچنین به جای این مورد، می‌توان یک بلوز سفید ساده زیر مانتو پوشید تا درخشندگی قرمز و کنتراست شلوار جین آبی‌تان برجسته شود.

لاجوردی را با فیروزه‌ای ترکیب کنید و به ظاهری دستیابید که بسیار قدرتمند و شیک است. این ترکیب رنگ بسیار باظرافت و باکلاس بوده و لزوما نیازی نیست که در کنار آن، از رنگ‌های خنثی مانند سفید یا کرم استفاده کنید. شما می‌توانید در کنار این ترکیب از اکسسوری‌های نقره‌ای و طلایی استفاده نمایید تا ظاهر شما خیلی زیباتر گردد. یک مانتوی آبی معمولی با یک جفت کفش فیروزه‌ای مسطح بسیار ایده‌آل به نظر می‌رسد. آن را با یک گردنبند ست کنید تا ظاهر شما کامل گردد.

استفاده از رنگ نارنجی و آبی در کنار یکدیگر، یک تکنیک بسیار جالب و چشمگیر به حساب می‌آید. برای مثال شلوار خود را آبی انتخاب کرده و یک بخش از لباستان مانند مانتو را نارنجی درنظر بگیرید تا ترکیب کاملی از هر دو رنگ را داشته باشید.

 برای چیزی کمی متفاوت، یک ترکیب نارنجی تیره با آبی تیره را در نظر داشته باشید. هر یک از روش‌های گفته شده را که انتخاب می‌کنید، حتماً کفش مناسب را به آن اضافه نمایید. یک کفش با رنگی مانند کرمی، ست زیبای شما را تکمیل کرده و سبب می‌شود لباس‌های شما حتی چشمگیرتر نیز گردد.

 چه لباس‎هایی انتخاب کنید که ترکیبی از این دو رنگ هستند و چه این دو رنگ را به صورت جداگانه استفاده نمایید، ترکیب نارنجی و سیاه بسیار جدید و جالب است. در واقع هیچ چیز بیش از نارنجی مانتو سیاه را جسورانه نمی‌کند. خجالت نکشید که از یک شلوار روشن استفاده کنید. همچنین می‌توانید از اکسسوری‌های لوکس در کنار این ترتیب استفاده کنید. برای مثال کیف‌های بزرگ مارک‌دار، انتخاب خوبی هستند.

صورتی و خاکستری ظاهری عالی را شکل می‌دهند که می‌توانید از آن در تمام طول سال استفاده کنید. تنها نیاز است که برخی از اجزا را تغییر دهید. هیچ محدودیتی در نحوه استفاده از این ترکیب رنگی برای ست کردن رنگ مانتو وجود ندارد. یک شلوار خاکستری تیره، با یک مانتو صورتی روشن می‌تواند بسیار زیبا به نظر برسد. همچنین می‌توانید رنگ زمینه اکسسوری‌های خود را نیز از بین این دو رنگ انتخاب کنید

مرجانی قبلاً تنها به رنگ رژلب‌ها محدود می‌شد؛ اما اکنون به صورت گسترده‌ای در مانتو و سایر اجزای لباس نیز استفاده می‌گردد. پوشیدن بنفش و مرجانی، در کنار یکدیگر سبب می‌شود لباس شما به شکل بی‌نظیری تابستانی به نظر برسند.

مرجانی برای همه تن‌های پوست مناسب است و استفاده از رنگ بنفش در کنار آن، به لباس شما مقداری کنتراست می‌دهد تا ظاهر آن را بهبود بخشد. برای مثال می‌توانید مانتوی خود را مرجانی انتخاب کرده و در اکسسوری‌های خود مانند کیف و کفش، از رنگ بنفش استفاده نمایید.

در حالی که رنگ سفید با هر رنگ دیگری ست می‌شود، هیچ چیز خارق العاده‌تر از وقتی نیست که آن را با رنگ بنفش ترکیب کنید. چنین ترکیبی بسیار زنانه و زیبا خواهد بود. شما می‌توانید در کنار این ترکیب رنگی، از لوازم جانبی طلا و نقره استفاده کرده و این استایل را برای یک میهمانی شبانه در کنار دوستانتان در نظر داشته باشید.

ممکن است همیشه از قواعد خاصی برای ست کردن رنگ مانتوی خود استفاده کنید و سراغ ترکیب‌های جدید و جسورانه نروید؛ زیرا از نتیجه آن می‌ترسید. اما ما در این مطلب به ترکیب رنگ‌هایی اشاره کردیم که در کنار یکدیگر بسیار زیبا خواهند بود و به طور قطع نتیجه‌ای عالی را به همراه خواهند داشت. سعی کنید این بار از یکی از ترکیب رنگ‌هایی که در این مطلب بیان شد استفاده کنید و به نتیجه آن توجه نمایید. مطمئناً از زیبایی ظاهر خود شگفت زده خواهید شد.

لطفاً شما نیز نظر و تجربه خود را در زمینه ست کردن رنگ‌ها با ما در میان بگذارید. همچنین لطفاً نظر خود را درباره ترکیب رنگ‌هایی که در این مطلب بیان شد، عنوان کنید.